De truc voor een opgeruimde werkplek!
Een werkplek is misschien wel een afspiegeling van iemands persoonlijkheid. Bij een strikt geordende en nette werkplek heb je waarschijnlijk te maken met iemand die houdt van structuur. Een werkplek vol rondslingerend papier en overal losse pennen duidt op iemand die een weg weet te vinden in chaos. Over het algemeen 'werkt' een opgeruimd kantoor beter dan een werkplek waar je door de bomen het bos niet meer ziet. We geven je vier tips om overzicht te houden op je werkplek:
1. Orde met ordners
Het lijkt wel een eeuwenoude uitvinding, maar hij blijft effectief: ordners. Deze handige mappen hebben een rugetiket, waarop je de inhoud van de ordner kunt noteren. Zo houd je overzicht als je verschillende ordners naast elkaar gebruikt. Je kijkt dan gewoon naar de tekst op het rugetiket en hoeft de mappen niet meer een voor een te openen. Onze ordners hebben altijd twee ringen en zijn van een stevige kwaliteit. Kies uit verschillende merken en kleuren. De ordners hebben een dikte van 5 tot 8 cm. De sleuven aan de voorkant van de ordner zorgen ervoor dat de ordners minder ruimte innemen als ze minder vol zitten. Ze kunnen dan namelijk méér worden dichtgeklapt. Bovendien zorgen ze voor extra stabiliteit. Ordners zijn dus prima oplossingen voor rondslingerend papier! |
2. Archiveren tot in de eeuwigheid
Veel documentatie heb je niet dagelijks of wekelijks nodig, bijvoorbeeld juridische of financiële documenten. Je kunt deze overal neerleggen, zodat je ze op termijn kwijtraakt, maar veel beter is om ze op te bergen. Bijvoorbeeld in zogenaamde archiefdozen. Archiveren is de oplossing! Onze archiefdozen zijn vaak gemaakt van zuurvrij karton. Dat zorgt ervoor dat de documenten niet aangetast worden door externe invloeden en ze dus langer bewaard kunnen blijven. De zuurvrije dozen voldoen aan de kwaliteitseis ICN1. Wij raden deze zuurvrije dozen aan, wanneer je iets voor langere tijd wilt archiveren. Bovendien zijn onze dozen 100% recyclebaar en beschikken ze over het FSC-keurmerk. Dit label geeft aan dat het papier afkomstig is uit een duurzaam beheerd bos met verantwoord bosbeheer. |
3. Snel snelhechten
Snelhechters zijn ideaal voor het snel en slim opbergen van papieren en andere documenten. Ze hebben twee perforatiegaten en een transparant voorblad, waardoor de documenten direct zichtbaar zijn. De papieren worden met een metalen strip vastgehouden in de hechtmap. Ons aanbod bestaat uit verschillende soorten en kleuren snelhechters. Ze worden aangeboden per 50 stuks. |
4. Vertrouwelijk vernietigen
Sommige documenten laat je liever niet (meer) slingeren, maar versnipper je zo snel mogelijk. Onze papiervernietigers versnipperen 8 tot 10 vellen tegelijkertijd in stroken. Hierdoor is privacygevoelige informatie zoals contracten, facturen of rekeningafschriften niet meer te achterhalen. De papiervernietiger verwerkt naast papier ook paperclips en nietjes, waardoor deze er niet vooraf uitgehaald hoeven te worden. De opvangbak zorgt ervoor dat alle snippers netjes worden opgevangen, zodat de werkplek schoon blijft. |
Echt ALLES voor kantoor!
Je vindt bij ons niet alleen alles om documenten op te bergen of op te ruimen, maar echt ALLES voor kantoor. Denk aan papier, inkt, labelprinters, scanners, rekenmachines, schrijfwaren, whiteboards en facilitair. En Cup-a-Soup, voor de echte liefhebbers. Heb je een vraag over ons assortiment of kun je niet vinden wat je zoekt? Een van onze specialisten helpt je graag op weg. Neem hiervoor contact met ons op.
Vragen over kantoorartikelen?Charlotte en onze andere productspecialisten helpen je graag.
|